Ceník služeb
Paušální poplatek
Nabízíme zapůjčení zasedací místnosti o kapacitě 40 míst pro konání shromáždění za jednorázový poplatek 100,-Kč, (=pouze poplatek na úhradu služeb, místnost je vybavena kopírkou, skenerem, Wi-Fi síť), i ve večerních hodinách. Dále nabízíme zpracování všech potřebných dokumentů, nutných pro zápis jakékoli změny do rejstříku společenství (obchodní rejstřík) za jednorázový poplatek 2.000,-Kč (obsahuje vyhotovení: prezenční listiny, zápisu ze shromáždění, zápisu ze schůze výboru, čestné prohlášení pro členy výboru, návrhu na zápis změny do rejstříku, zajištění výpisu z listu vlastnictví. Všechny dokumenty vyhotovíme, předáme k Vašim podpisům a poté je předložíme na podatelnu obchodního rejstříku.)
1. Paušální roční poplatek při podpisu smlouvy (á 1 společenství vlastníků): 2.400,- Kč
- informace o zákonných změnách týkajících se chodu SVJ – zasílání informací o nových zákonech, vyhláškách, věstnících a normách
- informace o změnách v účetnictví, daňových předpisech apod.
- informace o vypsaných grantech, pobídkách a jiných finančních nabídkách různých státních i evropských institucí
- nabídka na nové vydání, případně reedice, publikací zabývající se problematikou SVJ
- nabídky různých firem majících vztah k problematice SVJ – účetnictví, stavebnictví, apod.
- informace o probíhajících školení s tématikou SVJ
- ostatní obecné informace týkající se funkce a chodu SVJ
- 2 telefonické konzultace popř.1 osobní jednání k problematice SVJ
- další telefonická komunikace á 150,-Kč/hod
Sazba za jednotku
2. Sazba za 1 jednotku :
- zajišťování „domovnického servisu“ (drobná údržba jedenkrát týdně – výměna žárovek, výměna zámkových vložek, zajištění výroby klíčů, výměna krytů světel, připevňování utržených háčků, uvolněných klik, zámkových/klikových štítků apod.) á 70,- Kč
- přepracování prohlášení vlastníka á 1.700,- Kč
- případně zajištění individuálního přeměření jednotek á 500,- Kč
- zajištění umístění veškerých písemností společenství na webu (stanovy, zápisy, oběžníková schvalování, hospodaření, výzvy, upozornění apod.) á 50,- Kč
Hodinová sazba – běžná agenda
3. Hodinová sazba 600,- Kč :
- vyhotovení zápisu
- pomoc při vedení administrativy (tvorba písemností)
- ekonomické poradenství v oblasti bankovnictví – výběr vhodného peněžního ústavu (běžné a šetřící účty)
- pomoc při získávání půjček, hypoték na opravy objektu
- pomoc/zajištění nejvhodnějšího pojišťovacího ústavu v daném čase (průběžně měněné podmínky a spoluúčasti pojišťoven, speciální preference jednotlivých objektů – někdo vandalizmus, někdo zranění, někdo odpovědnost za škodu atd.)
- vypracování nových stanov, domovního řádu, jednacího řádu a dalších interních předpisů SVJ
- sledování a informace o zákonných změnách týkajících se chodu SVJ
- vedení elektronické komunikace, evidence zápisů ze schůzí, výsledků hospodaření, apod. průběžná aktualizace
- zajištění individuálního školení k jakékoli problematice na úrovni akreditovaného školitele
- zprostředkování prověřených firem i jednotlivých řemeslníků k nejrůznějším úkonům (pro SVJ i jednotlivce)
- zastupování nepřítomných právnických a fyzických osob na shromážděních a jejich zpětná informace; hlasování dle jejich instrukcí
- zajišťování právního servisu (služeb), popř. jeho poskytování s tím, že v takovém případě bude cena stanovena dle dohody a složitosti materie
Hodinová sazba – specifická agenda
4. Hodinová sazba 1.100,- Kč :
- arbitráž SVJ kontra vlastník a naopak
- podpis smluv v plné moci
- příprava podkladů pro jednání shromáždění SVJ a jeho organizace (řízení shromáždění)
- pomoc při řešení pojistných událostí
- pomoc při určování zdroje zavinění havárie (společné nebo soukromé)
- kalkulace budoucích nákladů na údržbu a z toho vyplývající výše příspěvků do FO
- ekonomické vyhodnocování všech nákladů na chod a správu objektu (energie, služby, opravy) a návrhy úsporných opatření
- návrhy investic a oprav (1 x ročně technický soupis/popis stavu objektu)
- pomoc při získávání grantů na opravy
- čtvrtletní kontrola toku finančních prostředků, zvláště tam, kde SVJ užívá statutární orgán „pověřený vlastník“
- půlroční kontrola hospodaření SVJ (zpráva – nedostatky, návrhy nápravy)
- zrevidování Stanov, domovních řádů, hlasovacích a jednacích řádů, doplnění, případné aktuální přepracování.
- tvorba základního archivu a dokumentace domu (+ náklady spojené se získáním podkladů)