Ceník služeb

Paušální poplatek

Nabízíme zapůjčení zasedací místnosti o kapacitě 40 míst pro konání shromáždění za jednorázový poplatek 100,-Kč, (=pouze poplatek na úhradu služeb, místnost je vybavena kopírkou, skenerem, Wi-Fi síť), i ve večerních hodinách. Dále nabízíme zpracování všech potřebných dokumentů, nutných pro zápis jakékoli změny do rejstříku společenství (obchodní rejstřík) za jednorázový poplatek 2.000,-Kč (obsahuje vyhotovení: prezenční listiny, zápisu ze shromáždění, zápisu ze schůze výboru, čestné prohlášení pro členy výboru, návrhu na zápis změny do rejstříku, zajištění výpisu z listu vlastnictví. Všechny dokumenty vyhotovíme, předáme k Vašim podpisům a poté je předložíme na podatelnu obchodního rejstříku.)

1.    Paušální roční poplatek při podpisu smlouvy (á 1 společenství vlastníků): 2.400,- Kč     

  • informace o zákonných změnách týkajících se chodu SVJ – zasílání informací o nových zákonech, vyhláškách, věstnících a normách
  • informace o změnách v účetnictví, daňových předpisech apod.
  • informace o vypsaných grantech, pobídkách a jiných finančních nabídkách různých státních i evropských institucí
  • nabídka na nové vydání, případně reedice, publikací zabývající se problematikou SVJ
  • nabídky různých firem majících vztah k problematice SVJ – účetnictví, stavebnictví, apod.
  • informace o probíhajících školení s tématikou SVJ
  • ostatní obecné informace týkající se funkce a chodu SVJ
  • 2 telefonické konzultace popř.1 osobní jednání  k problematice SVJ
  • další telefonická komunikace á 150,-Kč/hod

Sazba za jednotku

2.     Sazba za 1 jednotku :

  • zajišťování „domovnického servisu“ (drobná údržba jedenkrát týdně – výměna žárovek, výměna zámkových vložek, zajištění výroby klíčů, výměna krytů světel, připevňování utržených háčků, uvolněných klik, zámkových/klikových štítků apod.) á 70,- Kč
  • přepracování prohlášení vlastníka á 1.700,- Kč
  • případně zajištění individuálního přeměření jednotek á 500,- Kč
  • zajištění umístění veškerých písemností společenství na webu (stanovy, zápisy, oběžníková schvalování, hospodaření, výzvy, upozornění apod.) á 50,- Kč

Hodinová sazba – běžná agenda

3.    Hodinová sazba 600,- Kč :

  • vyhotovení zápisu
  • pomoc při vedení administrativy (tvorba písemností)
  • ekonomické poradenství v oblasti bankovnictví – výběr vhodného peněžního ústavu (běžné a šetřící účty)
  • pomoc při získávání půjček, hypoték na opravy objektu
  • pomoc/zajištění nejvhodnějšího pojišťovacího ústavu v daném čase (průběžně měněné podmínky a spoluúčasti pojišťoven, speciální preference jednotlivých objektů – někdo vandalizmus, někdo zranění, někdo odpovědnost za škodu atd.)
  • vypracování nových stanov, domovního řádu, jednacího řádu a dalších interních předpisů SVJ
  • sledování a informace o zákonných změnách týkajících se chodu SVJ
  • vedení elektronické komunikace, evidence zápisů ze schůzí, výsledků hospodaření, apod. průběžná aktualizace
  • zajištění individuálního školení k jakékoli problematice na úrovni akreditovaného školitele
  • zprostředkování prověřených firem i jednotlivých řemeslníků k nejrůznějším úkonům (pro SVJ i jednotlivce)
  • zastupování nepřítomných právnických a fyzických osob na shromážděních a jejich zpětná informace; hlasování dle jejich instrukcí
  • zajišťování právního servisu (služeb), popř. jeho poskytování s tím, že v takovém případě bude cena stanovena dle dohody a složitosti materie

Hodinová sazba – specifická agenda

4.    Hodinová sazba 1.100,- Kč :

  • arbitráž SVJ kontra vlastník a naopak
  • podpis smluv v plné moci
  • příprava podkladů pro jednání shromáždění SVJ a jeho organizace (řízení shromáždění)
  • pomoc při řešení pojistných událostí
  • pomoc při určování  zdroje zavinění havárie (společné nebo soukromé)
  • kalkulace budoucích nákladů na údržbu a z toho vyplývající výše příspěvků do FO
  • ekonomické vyhodnocování všech nákladů na chod a správu objektu (energie, služby, opravy) a návrhy úsporných opatření
  • návrhy investic a oprav (1 x ročně technický soupis/popis stavu objektu)
  • pomoc při získávání grantů na opravy
  • čtvrtletní kontrola toku finančních prostředků, zvláště tam, kde SVJ užívá statutární orgán „pověřený vlastník“
  • půlroční kontrola hospodaření SVJ (zpráva – nedostatky, návrhy nápravy)
  • zrevidování Stanov, domovních řádů, hlasovacích a jednacích řádů, doplnění, případné aktuální přepracování.
  •  tvorba základního archivu a dokumentace domu (+ náklady spojené se získáním podkladů)

Stojíte o naše služby? Kontaktujte nás!